Buradasın: Anasayfa // Çocuk Oyunları // KIZMA BİRADER

KIZMA BİRADER



KIZMA BİRADER

02701 KIZMA BİRADER

yukarıdaki resimde görmüş olduğunuz tablada oynanır ve en fazla 4 kişiliktir.

Saat yönünde ilerlenir ve her oyuncunun 4 taşı vardır.Sırayla olmak üzere her oyuncu zarla 6 sayısını tutturmaya çalışır.6yı tutturan 1 taşını dışarı çıkarır ve ondan sonra attığı her sayı numarasında ilerler.Oyuncu oyuncunun taşına denk gelirse alttakinin taşı dışarı çıkar.Renkli çubuklara 4 taş sokan oyunun 1. si olur yada kazanır..

size bu makale ile anlattık. Şimdi de size kızma birader oyunu ile ilgili eğlenceli bir video paylaşıyoruz. iyi seyirler icon smile KIZMA BİRADER

Etiketler: ,

Etiketler: ,

37 Cevap to " KIZMA BİRADER "

  1. esra diyor ki:

    ya bu kızma biaderden bizde va hemde aynısı yukarıdaki esimdek gibi hemde oyunların hepsi 5 i bir arada(kızma birader,satranç,9 taş,tavla):) bişey yazın

  2. beyza diyor ki:

    bunun tahtası yok yukarıdaki tahta dio yha

  3. diaboliq diyor ki:

    yukardaki resim nerde ?

  4. deniz diyor ki:

    keşke uzun olsaydı…

  5. ali diyor ki:

    ilginç ama ben deniycem bi okuyun ama sevin

  6. byza diyor ki:

    evet esra aynen bizdede öylee

  7. İREM diyor ki:

    YOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK

  8. hjkgk diyor ki:

    bu oyun da nasıl 4 taşın hepsini dişarı çıkaracağız..lütfen cevap yazar mısınız sitenize çok anlamadım. ne biçim bi site dir anlamadım gitti öfff öff bu ne ya böyle ..??? :P

  9. selin şimşek diyor ki:

    Çok güzel bir oyunmuş. Ben çok sevdim zaten hep ben kazanıyorum.

  10. yakışıklı mustafa diyor ki:

    arkdaşlar halam bana bi kızma birader yolladı adı süper kızma birader güzel bir oyuna benziyor amanasıl oynandığını bilmiyorum bu kızma birader kartlarla oynanıyor şeymiş adı şans kartlar galiba normal kzma brader gibi ama her zar attığında bir kart çekiyosun ordayazıyo iki ilerle başa dön kart bölüşütr vb almanızı tavsiye ederim

  11. ada diyor ki:

    bu bilgi açıkçası hiç işime yaramadı

  12. ada diyor ki:

    en güzel resem benimiki

  13. ada diyor ki:

    beyza denilenin resmi çok çirkin

  14. bilnmeyen adam diyor ki:

    çoooooooooooooooooooook güzel

  15. SSSSSSAAAAA diyor ki:

    hiç açık konusmadıı aNlamadıı birşeyy :))

  16. BRFN diyor ki:

    çok güzel bi oyun ama ben hala nasıl oynandığını çözemedim :/

  17. burak diyor ki:

    ı love dans dans dans

  18. burak diyor ki:

    cokk guzelllllllllll yyyyyyyyyyeeeeeeeeaaaaaaaaaaa

  19. şuheda diyor ki:

    ben kızma biraderi cok seviyorum ama bilmiyorum oynamısını

  20. Yok diyor ki:

    Harbi nasıl oynalınıyooooooo

  21. damla celik diyor ki:

    ben bu oyunu oynadım yaaaaa çok zevkli çözdüm artık

  22. MELİH diyor ki:

    YA BİRAZ GÜZEL ANLATIN

  23. ceyda diyor ki:

    çok güzel oyun aldım ama oyunu çözemedim biraz güzel anlatın yaaa

  24. ayşe nur diyor ki:

    ben bu oyunu çok seviyorum ve oynaması da çok kolay ben kızma biraderi daha 6 yaşındayken öğrendim

  25. helin diyor ki:

    oyunu bugün yeni aldım ama çözemedim

  26. helin diyor ki:

    güzel bir oyuna benziyor ama çözemedim

  27. helin diyor ki:

    bu oyunu yeni aldım ama bir türlü çözemedim

  28. tuana mtlu says diyor ki:

    Ben çözemedim hiç anlamadim bir sey daha anlatin yaaaaa anlamiyorum. Off

  29. su diyor ki:

    ya ben bu oyunu oynamasını biliyodum ama unuttum şimdi nasıl oynandığını çözemiyorum

  30. Ali Osman diyor ki:

    arkadaşlar size anlatayım
    sırasıyla zarlar atılır zarı 6 gelen bir taşı cıkarır.
    ve sonradan gelen sayıya göre hareket eder.kendi bölgesine getirince ordaki dikdürtgene dizer.ilk dizen kazanır.eger birinin taşı digerinin taşına gelirse o
    taş tekrar kendi bölgesine girer ve tekrar çıkmaya çalışır.eger anlamadıysanız internetten bir oyun oynayarak çözebilirsiniz.

  31. busenur güney diyor ki:

    videosu saçama ama oyun anlatımı için teşekkürler

  32. Rüveyda eski diyor ki:

    Bizim evde 9 tane kızma birader var.(yemin ederim)

  33. samet diyor ki:

    bu oyunu aldım nasıl oynıcağımı bilemiyorum :(

  34. SANA NE diyor ki:

    BİZ BU OYUNLARIN SÜLALESİNİ BESLİOZ (SATRANÇ TAVLA 9 TAŞ KIZMA BİRADER)ÇIKARSA DEVAMIDA GELİR KOLEKSİON YAPIOM

  35. hasan sunal diyor ki:

    çok malca deyil bence

  36. efe diyor ki:

    hiç görümüyo diye başka bir siteden izledim.bu site çok kötü bu site kapatılmalı

Cevap / Yorum yazın